ورود لاک ژلی نیمه دائمی به خرده فروشی ها


ارسال شده توسط SupperAdmin

2/28/2024

ورود لاک ژلی نیمه دائمی به خرده فروشی ها

در دنیای آرایش ناخن، یک روند اصلی در 10 سال گذشته ظهور کرده است که پایه های صنعت سنتی لاک ناخن را متزلزل کرده است. لاک ژل نیمه دائمی، جایگزینی برای لاک کلاسیک، به بازار ناخن هجوم آورده و به سرعت سهم قابل توجهی از بازار را به دست آورده است.

امروزه از هر دو مصرف‌کننده یک نفر از ژل نیمه دائمی برای مانیکور خود استفاده می‌کند، در حالی که تنها 5 سال پیش از هر چهار مصرف‌کننده یک نفر استفاده می‌کند.

فناوری پشت ژل نیمه دائمی

ژل نیمه دائمی به دلیل دوام و سایش طولانی مدت که می تواند چندین هفته دوام بیاورد محبوبیت زیادی به دست آورده است.

این با یک فناوری پیوند متقابل که در مشاغل خاص شناخته شده است توضیح داده می شود که به مواد خاصی مانند HEMA و/یا Di-HEMA نیاز دارد و پلیمریزاسیون اجباری آن با استفاده از لامپ های UV یا LED فعال می شود. پلیمریزاسیون این الیگومرها یا مونومرها باعث ایجاد یک لایه قوی و براق و همچنین یک پیوند شیمیایی قوی با میخ طبیعی می شود که چسبندگی قوی و در نتیجه افزایش مقاومت در برابر خرد شدن را تضمین می کند.

اجرای چنین مولکول هایی (HEMA و Di-HEMA) و تثبیت کننده های لازم، که اکثر آنها ترکیبات حساس کننده در تماس مستقیم با پوست هستند، توضیح می دهد که چرا چنین فرمول هایی برای استفاده حرفه ای در نظر گرفته شده است.

وقتی موفقیت در بازار با سوء استفاده همراه است

جنبه دیگر موفقیت آن این است که دسته ژل نیمه دائمی با چندین چالش عمده روبرو است:

خرده‌فروشی محصولات/فرمول‌هایی که «برای استفاده حرفه‌ای» در نظر گرفته شده‌اند، عملاً به یک هنجار تبدیل شده است. استفاده از این چند کلمه امکان فرار آسان از مقررات موجود در اروپا را فراهم می کند. مقرراتی که تنها فروش خرده‌فروشی فرمول‌های ژل ژل نیمه دائمی را به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد، مشروط بر اینکه حاوی HEMA یا Di-HEMA نباشند و بدون افزودن عمدی تثبیت‌کننده‌ها (MeHQ یا HQ). توجه داشته باشید که این مقررات به سایر بازارها مانند ایالات متحده آمریکا، به ویژه کالیفرنیا گسترش خواهد یافت.

علاوه بر این، بازار ژل های نیمه دائمی مملو از محصولات آسیایی است که قیمت های رقابتی آنها به شدت توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می کند. نگرانی هایی در مورد این محصولات و ترکیب آنها ایجاد می شود: مواد خام غیر مجاز، سطح تثبیت کننده بیش از حد مجاز و غیره.

در عین حال، سایر بازیگران بازار با برچسب زدن مبهم به محصولات خود رویکرد گمراه کننده ای را در پیش گرفته اند و از عبارت "جلیش نیمه دائمی" برای فرمول هایی استفاده می کنند که اصلاً با این نوع ادعاها مطابقت ندارند. پیوند متقابل برای این نوع محصول یک مرحله اجباری است. این فقط یک مفهوم بازاریابی نیست. این امر ناگزیر مصرف کنندگانی را که به دنبال جایگزینی بادوام برای لاک ناخن سنتی هستند گمراه می کند. این استراتژی بازاریابی می تواند منجر به ناامیدی قابل توجهی در بین کاربرانی شود که در این محصولات عملکرد یک ژل نیمه دائمی واقعی را پیدا نمی کنند و بر پتانسیل این دسته تأثیر می گذارد.

اجرای مقررات به عنوان تضمین

در مواجهه با این چالش ها، بسیاری از کارشناسان صنعت خواستار رعایت مقررات برای اطمینان از کیفیت و ایمنی محصولات در بازار هستند. با توجه به بررسی‌های ما، می‌توان انتظار داشت که اجرای قانون با خروج احتمالی محصولاتی که با مقررات اروپایی و اسیا مطابقت ندارند، تقویت شود.

تیم های توسعه محصول گروه IL Cosmetics با نوآوری به این چالش ها پاسخ داده انداین گروه شماره 1 در اروپا در دسته لاک ناخن "طولانی مدت"، چندین سال است که روی تنوع بخشیدن به مجموعه خود کار می کند تا امروز یک ژل ژل بدون HEMA-FREE و DI-HEMA FREE را با انطباق کامل با مقررات اروپا شفافیت کامل در ترکیبات و گواهینامه های سم شناسی در نهایت به همه برندهای خرده فروشی اجازه می دهد تا از رونق این دسته از محصولات بدون "محدود شدن" به استفاده حرفه ای (و بدون فریب دادن مصرف کننده) استفاده کنند.

این فرمول‌های جدید حاصل سال‌ها توسعه داخلی و همکاری با سازمان‌های تحقیقاتی خارجی، با یک مانیکور 3 مرحله‌ای برای یک هفته کامل بدون تراشه و تا 15 روز درخشندگی دست نخورده، به عملکرد بسیار بهتری نسبت به لاک‌های سنتی